Haftalık Piksel Raporu – 32

Haftanın Çalışması

Bu hafta Polycolor için bölüm tasarlamanın yanı sıra Minimal Maze‘de yap(a)madığım bir konuyu Polycolor da düzelttim. Minimal Maze‘de bölümleri tekrar oynamak istediğinizde 1 saniyelik bir bekleme süreniz olsa bile bu bekleme süresi beni rahatsız ediyordu. Bir kopukluk yaşanmasına sebep veriyordu. Polycolor’da bölümleri yeniden oynamak isterseniz ya da ‘hamle’ sayınızın kısıtlı olduğu bölümlerde yanarsanız bölüm anında yeniden başlayacak. Bunun için tekrar bütün altyapıyı elden geçirmem gerekti ama değdiğini söyleyebilirim.

Haftanın Dikkate Değer Okumaları(Oyun)

Humble Bundle launches multi-platform publishing and funding programHumble Bundle yayıncılık işine girmiş, sonuçlarının başarılı olup olmayacağını önümüzdeki dönemde göreceğiz. Bende merakla takipteyim.

Steam Greenlight is dead: Valve introduces Steam Direct: Steam Greenlight’a elveda diyoruz. Henüz hiç bir şey netlik kazanmamışken bir yorum yapmak gereksiz. Üstünde karar kılmadıkları bir sürü ayrıntı, yorum yapmayı zorlaştırıyor. Yazın herşeyin belli olacağı söyleniyor, az bir zaman kaldı.

Haftanın Dikkate Değer Okumaları(Genel)

Ramen Profitable: Bir girişim planınız var ve Ramen Profitable terimine aşina değil iseniz bilmenizde fayda var. Belkide sizin girişiminiz için uygun bir modeldir.

What Happened When I Woke Up at 5AM Every Day This Week: Klasik bir erken kalkmanın önemini içeren bir yazı daha. Hepsi aynı şeyi anlatıyor olsada, bu aralar 12’de zor kalkmaya başlamış bir insan olarak, benim gibi kendine yeniden erken kalkmak için bahane yaratmaya çalışan insanlara yararlı olacağını düşünüyorum.

Neden 12’ye kadar uyudun? derseniz;

Those jobs are gone forever. Let’s gear up for what’s next: Fabrikaların çalışan işçi sayıları önümüzdeki yıllarda dramatik oranda düşmeye devam edecek. Gelişmiş ülkelerin bu soruna vatandaşlık maaşı gibi çözümler bulabilme ihtimali varken gelişmemiş ülkelerin durumu büyük bir sıkıntı.

Growing Startups When the Product Sucks: Bir girişim büyümeye mi odaklanmalı ürüne mi? Cevap ”doğru oranda” her ikisinede, ayrıntılar yazıda.

Slack’s Founder Shares Their Epic Launch Strategy: Slack‘in başarı hikayesini bir de kurucusundan dinleyin.

Deus Ex: Mankind Divided’s Amazing Open World

Videolarımıza oyun sektöründen devam ediyoruz. Geçmişte size tavsiye ettiğim bir youtube kanalında ‘Open World’ oyunlar hakkında güzel laflar edilmiş. İçini dolduramadıktan sonra(kendini tekrarlamadan) gerçekten yaratılan evrenin büyük olmasının bir önemi var mı?

Leave a reply:

Your email address will not be published.

© 2016-2019 Alper Iskender