Haftalık Piksel Raporu – 46

Haftanın Çalışması

Yeni oyunun ismi Wordgraphy^^ Bu hafta kullanıcı arayüzü üzerinde çalışmaya başladım. Geçtiğimiz haftalardaki karakalem çalışmalarım ve notlarım sebebiyle bundan sonrasının daha hızlı gelişeceğini tahmin ediyorum, ilk çıkış tarihi tahminim Temmuz ortası. Geçmişte 2 kelime oyunu yapmanın getirdiği tecrübe de bu projeyi ekstra hızlandıracaktır. 20 Seconds ve Hangi Kelime? için oluşturduğum kelime kütüphaneleri sayesinde aynı yollardan bir daha geçmek zorunda değilim. Bunlar da ekstra zaman kazandırıcı noktalar.

Oyunun içeriği hakkında daha fazla detayı gelecek haftalarda paylaşırım.

Geçmiş haftalarda söylediğim projelerden birine dün start verdik. Indie Zoom sadece indie oyun geliştiricilerin hikayelerine, röportajlarına yer verilecek bir site olacak. Haftada en az 1 yeni hikaye paylaşmayı planlıyoruz. Fehim ve Iulia ile geliştirdiğimiz bu projeyi sosyal medyadan da takip edebilirsiniz. Twitter Instagram Facebook

Duymak istediğiniz bir oyunun hikayesi varsa da, bize contact@indiezoom.co mail adresinden ulaşmaktan çekinmeyin.

Haftanın Dikkate Değer Okumaları

itch.io: “Open marketplaces can work”: itch.io kurucusu ile yapılmış bir röportaj bakmakta yarar var.

Learning Lighting for Video Games: Naughty Dog‘tan Gabe Betancourt oyunlarında ışık kullanımı ile ilgili güzel bilgiler vermiş.

Design Better Data Tables: Yazının nedense iç ferahlatıcı bir tarafı var. Doğru tasarımın yararları.

Y Combinator When No One Cared: Y Combinator ilk aylarında basına gönderdiği maili paylaşıp,  küçük başlamanın önemini yeniden vurgulamış.

(It’s Great to) Suck at Something: Belki başkalarını daha iyi anlayabilmemizi sağlar dediği gibi.

Designing Monument Valley

Monument Valley‘nin yapım aşamasını merak ediyorsanız, bu video aydınlatıcı olabilir.

Yeni içeriklerden haberdar olmak için beni Twitter‘da takip edebilirsiniz.

Oyun Tasarımcısı

Leave a reply:

Your email address will not be published.

© 2016-2020 Alper İskender