Haftalık Piksel Raporu – 50

Haftanın Çalışması

Wordgraphy oyunu bitmeye çok yaklaştı. Geçen hafta ipucu sistemini, kullanıcı arayüzünü tamamen bitirdim. Bu hafta ses konusunu da hallettikten sonra bir sürümünü arkadaşlarıma gönderip, geri bildirimler almaya başlayacağım. Haftaya ufak bir teaser, bir sonraki hafta trailer, umarım Temmuz sonu da oyunu yayınlamış olurum.

Bu haftanın konuğu Roll Turtle‘ın geliştiricisi Kira Fu idi. Röportaj linkini ilgisini çekebilecekler için buraya bırakıyorum.

Interview with Kira Fu About Roll Turtle

Haftanın Dikkate Değer Okumaları(Oyun)

How to Prototype a Game in Under 7 Days: Prototip yaparken kullanabileceğiniz tekniklere değinmiş, bir oyunu eğlenceli yapan nedir sorusuna da güzel cevaplar yazının içinde saklı.

Brenda Romero’s Plea and Unity Among Game Developers: Birbirine destek olması gereken insanların birbirini ayrı kulvarlarda görmesi üzücü.

Haftanın Dikkate Değer Okumaları(Genel)

Why don’t lowercase and uppercase number exist?: Küçük numaralar da varmış ve örneklere bakılırsa işe de yarıyorlar. /

Why 1 View is Everything: 1’in 0’dan büyük olduğunu hatırlatmak adına güzel bir yazı. Oyun sektöründen örnek vermek gerekirse, mobilde milyona varmayan indirmeler insanları tatmin etmiyor, şaka gibi bir bariyer bana kalırsa.

Juice it or Lose it

Ayrıntılar önemlidir. Küçük eklemelerle oyununuzu çok daha dinamik bir hale getirebilirsiniz.

Leave a reply:

Your email address will not be published.

© 2016-2019 Alper Iskender